torsdag 12 april 2007

Stressmage.

I går kväll brast det lite för mig. Allt som ska göras inför bröllopet blev lite för mycket, och eftersom jag praktiskt taget har haft hand om allt själv så blev det lite för mycket. Jag får egentligen skylla mig själv att jag inte har bett Robin om hjälp, men jag trodde väl att jag skulle fixa det själv. Det gjorde jag inte.
Så ett tips till människor i bröllopsplanering: Gör det tillsammans! Det är grymt mycket som ska göras, mer än vad ni tror. Och det är INTE så roligt som många kanske tror. Min mage håller på att braka samman av all stress och det skulle inte förvåna mig om det slutar med blödande magsår efter att bröllopet äntligen genomförts.

I dag är det sjukt mycket att göra, och jag jobbar dessutom. Det gör mig ännu mer stressad eftersom jag gentligen hade behövt göra massa annat. Men jag hade inte så mycket till val, eftersom jag egentligen skulle arbetat i morgon till kl 16, men lyckades byta med Tess. Thank god för henne! Hade hon inte kunnat byta hade jag nog velat ställa bröllopet känns det som. :P

Hur jag ska hinna med allt i dag vet jag inte, men det måste ju göras. Kommer behöva åka runt hela Eskilstuna för att köpa allt som ska till lokalen. Kommer behöva åka fram & tillbaka mellan lokalen och vårt hem för att ta dit saker. Plus att jag ska hinna med att träffa pappa som ska ta hem en gammal dator till sig.

Robin är på arbetsintervju i Västerås just nu, men hinner hem lagom till det att han ska klippa sig och sen träffa upp mig och pappa.
Hoppas det går bra för honom på intervjun!

mh.

Inga kommentarer: