onsdag 11 april 2007

Kärleksförklaring till Anna

Anna jag älskar dig - här kommer förklaringen till varför!
För att du:
  • hoppar och studsar när det blir spännande i F1-lopp
  • skrattar så oerhört fint
  • blir röksugen i vissa situationer
  • inte röker trots röksug
  • är mysig
  • har de vackraste ögon jag sett
  • klär oerhört bra i jeans
  • är jättemorgontrött
  • älskar tatueringar och piercings
  • färgar ditt hår
  • vågar klä dig i annat än svart
  • vågar prova nya stilar
  • kysser mig så bra
  • ligger jättegulligt när du sover
  • parar ihop mina strumpor
  • tittar på Days Of Our Lives (Våra bästa år)
  • gråter till Extreme Makeover: The Home edition
  • vill bli kliad i huvudet och under fötterna så ofta som möjligt
  • pratar skånska
  • är alldeles lagom lång
  • känner mig som ingen annan gör
  • är en skorpion, som jag
  • är jätteduktig på att skriva
  • tänker på allt och inget
  • uttrycker dina känslor och tankar
  • har lockigt hår
  • plattar ditt lockig hår
  • har skolios
  • är söt
  • kan vara superbusig
  • kan vara gravt allvarlig
  • kan vara rolig
  • är himmelsk
  • leker med Yoshi
  • känner obehag för att prata i telefon
  • du har svårt för matte
  • är den du är, helt enkelt!

1 kommentar:

Anna Högrelius sa...

Åhh, gullunge! Du gör mig så glad. :] MIn älskade puss!