fredag 13 april 2007

Sista dagen som fästmö.

Oj, sista dagen som bara fästmö. Sen blir jag lilla frugan! :]
I dag inhandlade jag det sista till bröllopet, samt hämtade syrran på centralen. Vädret är kanon, och vi lyckades verkligen pricka in rätt helg för att gifta oss! Känns som ett tecken. :]
Mina blommor & tärnornas blommor blev verkligen jättefina, trots att hon som hjälpte oss var en riktig ragata!

Vi brände två cd-skivor med musik också. Sen ett tag tilbaka har det varit bestämt vilken låt jag & Robin ska dansa första dansen som gifta till. Det blev Tommy Nilssons "Öppna din dörr" eftersom texten beskriver oss rätt bra.
Såhär går den:

Den första gången jag såg på dig
Och kände hur du såg på mig
Då föll allting jag trott var sant
Jag vet du kände likadant
Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå
Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag

Jag gömde mig i fantasin
Så rädd för vad du kunde bli
Men var gång som jag ljög för mig
Så såg jag sanningen i dig
Nu står du här idag med allt jag någonsin velat ha
Och hjärtat slår ett slag för var förlorad dag

Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här
Säg att du inom dig bär bara kärlekens röst
Och jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här för sanningen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr

Så börjar livet här till slut
Vi gråter det som var förut
Så somnar vi så tätt ihop
Att dagen vaknar allt för fort
För den himmel som jag nått och för allt det som jag nu förstått
Ska hjärtat slå ett slag för var förlorad dag

Öppna din dörr...

Ge av dig det du vill ha av mig
Och säg att jag får alla förlorade år

Jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här för sanningen


Jag mår bra, så himla bra!
mh.

8 kommentarer:

Kim sa...

sänder mina gratulationer till er båda via bloggen =)även om jag inte har träffat er personligen så törs jag säga att ni passar verkligen bra ihop. Jag sitter som på nålar här hemma nu :) kram på er båda!

Anonym sa...

Grattis herr och fru Högrelius.

Anonym sa...

Grattis! Hoppas ni får ett underbart liv tillsammans. =)

Anonym sa...

Ville bara be att få gratulera er båda. :)

Anonym sa...

HEJ ANNA OCH ROBIN!
ville bara säga grattis till ert bröllop och er framtida lycka!
om jag har svårt att tro på kärlek ibland så behöver jag bara tänka på er två, så löser det sig igen! jag är glad att ni finns och att ni har det så bra tillsammans och jag önskar er allt gott!

ha det bra, kramar.

Anonym sa...

Haha, vilka trevliga vänner jag har! =D

Anna Högrelius sa...

Oj! TACK allesammans! Vad söta ni är. :D

Anonym sa...

Grattis till er båda! Ni verkar ha haft en fin bröllopsdag, med vänner och familj. Din klänning var underbar Anna! Hoppas att ni får ett fint liv ihop och fortsätter att förgylla varandras dag :)