torsdag 12 april 2007

Härmapa.

Här kommer min förklaring till varöfr jag gifter mig med dig, Robin.

  • Du har fantastiskt vackra, ögon.
  • Du en jättefin underläpp.
  • Du tittar på Formel 1 med mig trots att du bara gillar uppvärmningen.
  • Du är oerhört snäll.
  • Du har stora, sexiga händer.
  • Du visar din kärlek för mig jättebra.
  • Du är jättebra på att ge komplimanger när jag mest behöver dem.
  • Du sliter ut skor och byxor snabbare än någon annan.
  • Du är plattfotad.
  • Du är väldigt, väldigt, väldigt snygg.
  • Du är charmig.
  • Du älskar skånska och hade velat kunna prata skånska själv.
  • Du längtar efter att få barn med mig.
  • Du är en riktig nörd.
  • Du skäms inte över att vara en nörd.
  • Du är duktig på att skriva.
  • Du är för jämställdhet på alla plan.
  • Du älskar film lika mycket som jag.
  • Du tittar på Top model & Greys anatomy med mig.
  • Du tycker inte sämre om mig när jag blir svartsjuk.
  • Du lugnar mina nerver direkt när jag blir svartsjuk.
  • Du rensar kyckling trots att du hatar det, för att jag är trött.
  • Du älskar samma musik som mig.
  • Du klär dig fantastiskt bra.
  • Du har en rumpa som jag älskar att klämma på.
  • Du friade för första gången i ditt liv till mig.
  • Du bär en ring med mitt namn i.
  • Du kommer heta Robin Högrelius på lördag.
Jag älskar dig.

mh.

1 kommentar:

Robin H sa...

Du är mitt liv Anna! Älskar dig, nu och för alltid...
Puss!