onsdag 18 april 2007

Massa foton.

Ja, gott folk - här kommer massor med bilder från vårt underbara bröllop! :D
Jag har ännu fler bilder, men orkar inte lägga upp mer nu. Den dagen jag orkar så lovar jag att lägga upp fler ;]

Innan gästerna kom fick vi först reka.

Vi är skitnervösa men snart är det över...

Och där var ringen på! :]

Nygifta! :D :D :D

Nejdå, vi är inte alls lyckligt nygifta. :P

Bilden vi ska sätta in i tidningen!

Sötnosar! :D

Lilla ego. :P

Han orkade mig. ;]

Hela följet. :]

Mina tärnor & jag.

Best man & brudgum.

Våra fantastiska ringar.

Beviset för vår oändliga kärlek till varandra.

En fantastisk dag med fantastiska vänner och familjer. Vi kunde inte ha fått ett vackrare bröllop kan jag lova! Det gick precis så som jag ville.

Så fick jag äntligen min prins och halva kungariket...
Robin, du är det bästa som har hänt mig!

mh.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var hittade ni fotografen, är hon en kompis till er?

Anonym sa...

Tack för den fina presenten. Ni får som sagt resterande bilder så snart som möjligt! Kram Malin

Anna Högrelius sa...

mimmi: Ja, Malin går i min klass! :]

malin: Tack själv, snälla du!