torsdag 22 mars 2007

Skor & smink.

I morgon ska jag till Make Up-store för att kolla om jag hittar ett läppstift eller läppglans som jag vill ha till bröllopet. Jag har bestämt mig för att mina färger ska gå i rosa/lila toner. Det är rätt fräscht, och ser dessutom naturligt ut. Jag vill ju inte svartsminka mig direkt. :P
Behöver dessutom en bra mascara. Har någon tips? Jag brukar använda Max Factors 3000, och den fungerar rätt bra till det priset, men finns det någon bättre som är lite dyrare så är det okej. Ge mig tips! :]

Skor var det också ja.
På lördag ska vi till Tuna park för att se om vi hittar skor på Skopunkten. Linnea hade varit där och inte sett så många vita skor, men vi lär säkert hitta andra skor som behövs. Iaf till Robin, för utbudet av fin-skor till män är rätt bra där ute. I nödfall så har jag hittat jättefina skor på Nilson som jag hade kunnat tänka mig. Men vi får först se ute på Skopunkten.

Nästa helg är det Årets fest hemma hos oss. Vi har gemensam möhippa/svensexa då! Ska bli jättejätteroligt och alla vi känner (som vi tycker om) är bjudna! :D

mh.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag skulle såå gärna vilja gåå...... :(

Elin sa...

det fanns en mascara förut som jag älskade men kommer inte ihåg vad den hette men man hade på vitt kladd först innan själva mascarn, lovley!
Dom har massa fina vita skor på din sko inne åpå 21an. :) iaf när jag var där. lycka till!

Anna Högrelius sa...

Lisa: Och vi hade velat ha dig där. :[

Elin: Mmm, blev tipsad om den i en tidning också, men satsade på en mascara jag haft innan som fungerar. :]

Anonym sa...

Hur gick det med skorna nu då? Och så måste jag ju faktiskt påpeka att ni INTE bor i centrala E-tuna... =P