söndag 25 mars 2007

Skor och smink köpt.

Ja, jag har äntligen hittat skor!
Dock inte på Skopunkten (även fast jag även där hittade nya skor, hehe), utan på Din sko för ett helt fantastiskt pris! 240 kronor för värsta söta skorna. Är supernöjd! Jag ska lägga upp bilder här vid senare tillfälle på allt som har inhandlats till bröllopet. :)
Skorna är iaf vita med lite blom-mönster på. De har även en rätt rejäl klack, så jag kommer upp en bit. Kan behövas, inte bara med tanke på att min blivande make är 20 cm längre, utan även för att min klänning är rätt lång.

Sminket hittade jag på Make Up store. Usch, vad de är dyra där! Hoppas att jag blir nöjd med det jag köpte där. Kommer inte våga använda det med tanke på priset jag gav. Det får aldrig ta slut! :)
Köpte en läpp-penna och läppglans i rosa/lila nyans. Såg fint ut på expeditens hand iaf, haha.

På Skopunkten hittade vi skor till Robin. Riktigt snygga och de kommer han kunna använda privat också. Skopunkten is the shit. :D
4 par skor för 780 kronor typ. Man kan inte klaga!

20 dagar kvar och jag börjar bli nervös.

mh.

Inga kommentarer: