onsdag 21 mars 2007

Budget och tårtor.

I dag beställde vi tårtor till bröllopet! En helt nöt- och mandelfri och två stycken vanliga smarriga. Jag valde en tårta med massa frukt eftersom jag är galen i frukttårtor, medan Robin fick välja en annan som jag inte ens minns vad som finns i, men den lät god. :]
Den nöt- och mandelfria lät inte heller helt fel så det blir nog jättebra, tror jag!

Vi lade även upp en budget för det som ska inhandlas till lokalen vi ska vara i efter ceremonin. Jag blev förvånad över att det inte blev mer än vad det blev. Ringde mamma eftersom hon har lovat att hjälpa till. Hon blev lika förvånad som mig. :]

I dag är det 24 dagar kvar till vårt bröllop. 24 dagar!
Herrejisses. Tiden går otroligt snabbt fram. :D

Robin är värsta sötnosen. Han vet precis vad han ska säga när jag behöver det, precis som om han har en slags radar. Aldrig någonsin har någon fått mig att tro på de komplimanger han ger mig. Jag verkligen känner att han menar vartenda ord när han tittar mig in i ögonen och säger att jag är det vackraste han sett. Att jag är den mest speciella flickan han pratat med. Att jag är den enda i hela vida världen som kan få honom att må bra. Att jag har den sexigaste kroppen han har rört...

Det är ingen hemlighet att Robin först blev attraherad av mina kroppsutsmyckningar. De är väldigt speciella, och jag blev lite rädd när jag tog ut en del av mina piercingar. Tänk om han inte hade funnit mig lika attraktiv? Som om! Mina tatueringar kan jag inte direkt ta bort.. ;P
Sen så har vi ju det att mina kroppsutsmyckningar inte är det enda som attraherar honom. Mina skulderblad och min, i hans egna ord, välsvarvade rumpa. Haha. Underbara Robin! :D
Ahh.. gissa om jag är nöjd med mitt kap?

24 dagar kvar...

mh.
/A.

Inga kommentarer: